Imunoglukan P4H<sup>®</sup> szerkesztő
Főoldal>Immunoblog>Érdekességek> Legyen boldog egész évben és élvezze az életet!

Legyen boldog egész évben és élvezze az életet!

Igazi művészet egyszerű életet élni, elégedettnek és boldognak lenni, nem aggódni és félni. Mindennap stresszelünk azon, hogyan tudnánk jobbá tenni a dolgainkat, hogyan tudnánk többet keresni, több időt tölteni a családdal, megfelelni a munkahelyünkön, és ugyanakkor szeretnénk, ha nem lennénk állandóan fáradtak. Ez gyakorlatilag lehetetlen. Ez mind stressz a testünk számára, ami aztán az egészségünket is befolyásolja. 

 

 

1. Figyeljünk az egészséges és kiegyensúlyozott étrendre

Mindennap figyeljünk oda, hogy ételeink tartalmazzanak szénhidrátot (gyümölcsök, zöldségek, gabonafélék), fehérjét (tejtermékek, hús, tojás, hüvelyesek) és egészséges zsírokat (hal, diófélék, magvak). Vásárláskor tartsuk szem előtt, hogy a helyi vagy házilag készített ételek sokkal több tápanyagot tartalmaznak, mint amelyek többezer kilométert utaztak.

Sajnos olyan étel nincs, amelyik megvédene minket a vírusoktól. Olyanok azonban vannak, amelyek jelentősen erősítik az immunrendszerünket.

Az egyik ilyen az áfonya. Antocianinokban gazdag – ez egy fajta flavonoid – és ez befolyásolja az immunrendszert is.

Még jobb választás az étcsokoládé, ami antioxidánsokban gazdag, ezek pedig segítenek megerősíteni az immunrendszert és megvédik a sejteket a szabadgyököktől. Előnyei ellenére azonban csak mértékkel szabad fogyasztani, mert nagyon sok kalóriát és telített zsírt tartalmaz. Semmiképpen nem szabad megfeledkezni a zöldségekről, főleg a spenótról és a brokkoliról, amelyek bőségesen tartalmaznak vitaminokat és ásványi anyagokat. Ne felejtsünk el vizet inni!

A víz az élet forrása és a szervezetünk legfontosabb üzemanyaga. Átlagosan 1000 ml vizet az ételekből nyerünk, de a normál működéshez legalább további 2 literre van szükségünk (testsúlykilogrammonként 35 ml). Gondoljuk át – iszunk eleget?

2. Mozgás a természetben

A meleg és a napsütés arra ösztönöz, hogy minél több időt töltsünk a szabadban. Ez kiváló lehetőség családi programokhoz. Élvezzük egymás társaságát, de emellett kedvező hatása van az egészségünkre és az immunrendszerre is. A családban, szeretetben töltött idő és a társas programok a mentális egészség szempontjából is fontosak. A mentális egészség pedig a teljes és egészséges élet alapja. Ezenkívül a testmozgásnak és a szabad levegőnek is vannak előnyei. A rendszeres mozgás lelassítja a stresszhormonok termelődését, és ez hosszú távon sok betegségtől megvéd minket. Ne feledjük, hogy az immunrendszer legfőbb akadályozója a stressz.

Az is érdekes, hogy a közepesen aktív, rendszeres mozgásnak gyulladáscsökkentő hatása van. Vizsgálatokkkal is kimutatták, hogy az aktív emberek ritkábban betegszenek meg felső légúti betegségekben. Ebből láthatjuk, hogy a fizikai aktivitás erősíti az immunrendszert.

Nem az számít, hogy hány év volt az életedben. Az számít, hogy mennyi élet volt az éveidben. – Abraham Lincoln

3. Ügyeljünk a higiéniára

Vírusok mindenhol várnak ránk, a boltoktól kezdve a tömegközlekedésen át az ételekig. De mi csak akkor jövünk rá, hogy vírusok mindenhol vannak, amikor valaki elkap egy vírusos betegséget. Az egyetlen dolog amit tehetünk, hogy rendszeresen kezet mosunk és fertőtlenítjük a más emberek által is használt tárgyakat. A maszkviselés segítségével ügyelnünk kell a köhögési etikett betartására is, ha meg vagyunk fázva.

Mindennap fordítsunk magunkra egy kis időt. Fontos, hogy tudjuk, hogyan tudunk megnyugodni, hogyan tudunk magunkkal foglalkozni mindennap egy kis ideig. Mindegy, hogy erre reggel, nap közben vagy este kerül sor. Álljunk meg, gondoljuk át a napunkat, hogy miért vagyunk hálásak. Nincs szükségünk túl sokra, nem?

4. Az étrendkiegészítők segíthetnek az egészségünk megőrzésében

A rohanó életnek megvannak a következményei. Ezt gyakran észrevesszük a hangulatunkon vagy a belső nyugtalanságunkon. Ezek a gondok az immunrendszer problémáira is felhívhatják a figyelmet, továbbá arra, hogy valamit tennünk kell. Mint tudjuk, a vírusok a legyengült embereket jobban érintik. Választhatunk C-, D- vitamint, bétaglükánt vagy tejsavbaktériumot a bélflóra szabályozásához, valamint más szereket az immunrendszer erősítéséhez.

Az Imunoglukan P4H® termékek C-vitamint, cinket és Imunoglukan®-t tartalmaznak, amely a késői laskagombából kivont természetes, bioaktív poliszacharid. Mindenkinek javasoljuk, aki gyakran megbetegszik, gyorsan kifárad, mentális vagy fizikai stressznek van kitéve.

Különféle betegségek és vírusjárványok figyelmeztetnek arra, hogy gondoskodnunk kell a jó egészségi állapotunkról. Legyen ez a változások ideje. Jó életminőséggel, felelősséggel és szeretettel tudjuk előtérbe helyezni szeretteinket és önmagunkat. Érvényesüljön mindennap a híres gondolat – Carpe diem!

Válassza az Ön számára megfelelő teméket

Az Imunoglukan P4H®-et szervátültetésen átesett betegek nem használhatják. Immunszupresszív terápiában részesülő betegek csak orvosi konzultációt követően használhatják. A javasolt napi mennyiség vagy arány nem növelhető!

A táplálékkiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott és sokoldalú táplálkozást.