Defendyl-Imunoglukan P4H<sup>®</sup> szerkesztő
Főoldal>Immunoblog>Szakértői cikkek> 8 egyszerű tipp az egészséges mindennapokhoz

8 egyszerű tipp az egészséges mindennapokhoz

Az egészség a legnagyobb kincsünk, ezért minden nap tennünk kell érte. Néhány egyszerű lépéssel mindannyian gondoskodhatunk egy hosszú és egészséges életről. Ebben a cikkben 8 egyszerű tippet gyűjtöttünk össze a táplálkozásról, fizikai aktivitásról, stressz kezeléséről és a táplálék-kiegészítőkről, amelyeket egyszerűen és hatékonyan beilleszthet az életébe.

 

 

Egészséges és kiegyensúlyozott étrend

Mindannyian tudjuk, hogy az egészséges és kiegyensúlyozott étrend az egészséges élet kulcsa. A megfelelő vitaminmennyiség táplálékkal való bevitele azonban sokak számára rendkívüli kihívást jelent. Összeállítottunk hát két tippet, amelyek az egészséges ételek fogyasztását szokássá, vagy még élvezetesebbé teszik:

  • Az egészséges ételeket mindig jól látható helyen tartsa. Szakértők bebizonyították, hogy ez növeli az egészséges ételek bevitelének lehetőségét.
  • Az egészséges étkezéshez a tányér fele gyümölcsből és zöldségből, negyede teljes kiőrlésű gabonából és egynegyede pedig egészséges fehérjéből álljon. Ez biztosítja a kulcsfontosságú tápanyagok megfelelő bevitelét.

A test mozgásban van

Testünk mozgásra van teremtve és ezt élvezzük is a legjobban. A testmozgás rendkívül fontos az egészséges csontok és izmok, mentális egészségünk és általános hangulatunk szempontjából. Életmódunk azonban többnyire csak kevés időt enged a mozgásra, és megkívánja, hogy hosszú órákat ülve töltsünk. Sokat tehetünk apró változtatásokkal! Íme kettő:

  • Sétáljon minden nap, és élvezze a friss levegőt. Már napi 7500 lépés is hosszú távon pozitív hatással lehet az egészségére.
  • Elalvás előtt végezzen nyújtó gyakorlatokat. Segít ellazulni és elaludni, miközben megelőzi a sérüléseket és javítja a fizikumot.

Önnek is vannak olyan tanácsai az egészséges mindennapokhoz, amelyeket szívesen megosztana másokkal? Osszon meg egy képet tanácsával weboldalunkon, és versenyezzen a kiemelkedő díjakért.

Vegyen részt a fotópályázaton!

Nyugodt és kipihent

A stressz az élet velejárója, ezért fontos, hogy megtanuljunk együtt élni vele, és adott esetben csökkenteni tudjuk. Ezt a legegyszerűbben azokkal a tevékenységekkel teheti meg, amelyeket élvezettel csinál, és a legtöbb örömet okozzák. Ugyanakkor fontos, hogy kipihent és energikus legyen, különben nem tud megbirkózni a stresszel és annak következményeivel. Kövesse egyszerű tippjeinket a pozitív energiákkal teli napért:

  • Feküdjön le minden nap ugyanabban az időben, és adjon magának legalább 7 óra pihenőt. A rendszeres alvási ütemterv javítja az alvás minőségét és a kognitív gondolkodást, miközben sokkal jobban közérzetet biztosit.
  • Keresse fel barátait, mert a társasági élet javíthatja közérzetét és csökkentheti a stressz érzését. Ne feledkezzünk meg a kedves szavakról és az ölelésekről sem, amelyek tovább javíthatják mentális egészségünket.

Tegyen megelőző intézkedéseket

Az erős immunrendszer kulcsfontosságú szervezetünk védekezéséhez. Egészséges életmóddal gondoskodhat az immunitásról, ugyanakkor a bevált táplálék-kiegészítők segítenek biztosítani, hogy megfelelő mennyiségű nélkülözhetetlen tápanyag kerüljön szervezetébe.

  • A megelőzés mindig jobb, mint a gyógyítás. Bár az étrend-kiegészítők soha nem helyettesíthetik az egészséges és kiegyensúlyozott étrendet, csökkenthetik a betegségek kialakulásának esélyét és erősíthetik az immunrendszert. Beszéljen kezelőorvosával vagy gyógyszerészével, mielőtt eldönti, melyiket vegye be.
  • Kezdje el naponta szedni a Defendyl-Imunoglukan P4H termékeket, amelyek klinikailag bizonyítottan hatékonyan erősítik ellenállóképességünket, és így megvédenek minket a fertőzésektől.

Az Defendyl-Imunoglukan P4H®-et szervátültetésen átesett betegek nem használhatják. Immunszupresszív terápiában részesülő betegek csak orvosi konzultációt követően használhatják. A javasolt napi mennyiség vagy arány nem növelhető!

A táplálékkiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott és sokoldalú táplálkozást.