Imunoglukan P4H<sup>®</sup> szerkesztő
Főoldal>Immunoblog>Érdekességek> 7 egyszerű módszer a fáradtság leküzdésére

7 egyszerű módszer a fáradtság leküzdésére

Mindennap alig várja, hogy este csak úgy bedőljön az ágyba? Ezzel nincs egyedül. Sokan küzdenek a fáradtsággal. Legtöbbször télen tör ránk, amikor a nappalok is rövidek, és a nap is csak ritkán süt ránk. A testünknek több pihenésre lenne szüksége télen, mint nyáron, de erre nincs mindig lehetőség, hiszen télen ugyanannyi kötelezettségünk van, mint nyáron, amikor hosszúak és világosak a nappalok.

 

 

Tavaszi fáradtság

Télen több pihenésre vágyik a testünk, majd tavasszal elkezd „felébredni” és aktiválódni, ahogy a minket körülvevő természet is felébred. A rohanó és stresszes élet nem teszi lehetővé, hogy „téli álmunkból” úgy ébredjünk fel, ahogy a napsugarak hatására a hóvirág is kibújik, hanem azonnal nulláról száz kilométer per órás sebességre próbáljuk kapcsolni a belső motorunkat. Ezt azonban csak a sportautók képesek megtenni, az emberi szervezetnek több időre van szüksége az elinduláshoz. Ezért van az, hogy ha az immunrendszerünk nem jól működik, akkor a hidegebb hónapokban fellépő fáradtsághoz gyakran kapcsolódik vírusfertőzés, és időről időre még vissza is tér.

Támogassuk az immunrendszerünket, hogy olyan távol tartsuk magunktól a vírusokat, amennyire csak lehet. 

7 módszer a fáradtság legyőzésére és az immunrendszer támogatására

Összegyűjtöttünk 7 módszert, amelyek segítségével le tudjuk győzni a fáradtságot, fokozni tudjuk az ellenállóképességet és biztosítani tudjuk az általános jóllétet. Figyeljünk rá oda, és találjuk meg az életmódunknak megfelelő kombinációt. Megéri!

1. A legjobb gyógyszer az alvás.

Még mindig érvényes az aranyszabály, amely szerint a nap 24 óráját 8 óra munkára, 8 óra pihenésre és 8 óra szórakozásra kell osztani. A hosszú távú alvásmegvonás nem vezet jóra.

2. Aki dolgozik, annak pihenni is kell.

Minden tevékeny, munkával töltött időszak (ne feledjük, hogy otthon is dolgozunk, nem csak a munkahelyen!) és stresszes esemény után pihenésre van szükségünk. Vigyázni kell, hogy az ideiglenesen megnövekedett munkaterhelés ne állandósuljon, és ne vegye el az időt a pihenéstől.

3. Együnk jól és lassan!

Élvezzük az ételeinket és az italainkat, szánjunk időt a napi három-ötszöri étkezésre. Nyugodtan együnk, ne sietve a TV vagy a monitor előtt. Szerezzünk be helyben termelt szezonális élelmet. Kerüljük a feldolgozott ételeket és a gyorsételeket, inkább tervezzük el előre a heti étrendünket, főzzünk otthon, és igyekezzünk a tervhez tartani magunkat. Így ügyelünk saját és családunk egészségére, továbbá pénzt is spórolhatunk.

4. Menjünk gyalog!

Szánjunk időt a testmozgásra! A fizikai aktivitás erősen befolyásolja az immunrendszer működését és más testi funkciókat is, ezért helyet kell, hogy kapjon a mindennapi életünkben. Mindennap töltsünk legalább fél órát testmozgással. Lépcsőzzünk, menjünk gyalog a megbeszélésekre, menjünk a barátainkkal edzőterembe stb. Kis lépésekkel nagy célokat lehet elérni!

5. Meditáljunk és jegyezzük fel, miért vagyunk hálásak!

Álljunk meg egy kicsit, és figyeljünk arra, mit érzünk, milyen gondolatok foglalják el az elménket egy adott pillanatban. Tudatosítsuk magunkban, hogy mi történik velünk és körülöttünk, és tudatosan szabaduljunk meg a többi fölösleges gondolattól. Ne aggódjunk túlzottan amiatt, amit nem tudunk befolyásolni! Koncentráljunk magunkra, a jóllétünkre, azokra a dolgokra, amelyek boldoggá tesznek. Legyünk hálásak azért, amink van! Az egészségünkért, a barátainkért, a társunkért, a gyerekeinkért, a szüleinkért, testvéreinkért stb. Próbáljunk meg a mindennapjainkba bevezetni online is megtalálható irányított meditációkat, vagy kezdjünk el naplót írni, amelybe minden este feljegyzünk három dolgot, amelyért aznap hálásak vagyunk.

6. A szabadidőnket töltsük a számunkra kedves emberekkel!

A szabadidős tevékenységünket is tervezzük meg olyan gondosan, ahogy a munkánkat! A Harvard Egyetemen már több mint 80 éve kutatják a hallgatók boldogságát, és megállapították, hogy a környezetünkben élőkkel fenntartott jó kapcsolat nagy mértékben összefügg az egészségünkkel, és nagyon fontos a boldogságunk szempontjából is.

7. Gondoskodjunk arról, hogy immunrendszerünk jól működjön!

Támogassuk az immunrendszerünket, hogy olyan távol tartsuk magunktól a vírusokat, amennyire csak lehet. A vírusokkal szemben védelmet nyújtó immunrendszerünk működését támogathatjuk testmozgással és megfelelő étrenddel, továbbá ajánlatos a vírusos fertőzések időszakában, szeptembertől márciusig megelőzésképpen az immunrendszert erősítő termékeket szedni. Ha a vírusok már közel kerültek, és már a betegség első jeleit tapasztaljuk, nem jól érezzük magunkat és fáradtak vagyunk, akkor az Imunoglukan P4H® ACUTE kapszulára van szükség, amely az azonnali segítség érdekében háromszoros erősséget biztosít.

Válassza az Ön számára megfelelő teméket

Az Imunoglukan P4H®-et szervátültetésen átesett betegek nem használhatják. Immunszupresszív terápiában részesülő betegek csak orvosi konzultációt követően használhatják. A javasolt napi mennyiség vagy arány nem növelhető!

A táplálékkiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott és sokoldalú táplálkozást.